2. 1. 2016

the days after.

Druhý deň v novom roku a zatiaľ všetko funguje podľa minuloročných pravidiel. Ako keby to nebolo zakaždým tak. Ohňostroje budú trvať ešte minimálne do konca januára vďaka niektorým vysoko unudeným jedincom a my ostatní budeme stále veriť. Že napadne sneh, že už sa skončia tieto mrazy, že naše životy budú lepšie. A pohľady naň krajšie. Preto s novým rokom pripájam pár fotografických postrehov s pro forma názvom the days after. V preklade - moje dni bezprostredne po poslednom dni v roku.






A aké boli vaše prvé dni v novom roku? 

10 komentárov:

  1. vydarené, hlavne tá prvá :)
    ja som si len čítal, dnes sme boli u starkej tak som konečne aj niečo fotil, len ma jediné serká, že už v pondelok do roboty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja som si predĺžila "prázdniny" a idem naspäť to pracovného života až o týždeň, ale medzitým musím písať bakalárku :( veľa šťastia v práci :)

      Odstrániť
  2. Môžem sa Ťa opýtať akým fotoaparátom fotíš? Pomýšľam nad kúpou lepšieho pre seba. Ty máš veľmi dobré fotky :) Mám rada blogerov či si fotky k článkom robia sami a nesťahujú obrázky a nezmyselné meme z internetu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evka :) musím sa priznať, že tieto fotky som nefotila svojim foťákom, ale len telefónom. Každopádne niektoré z tých minulých boli aj foťákom a mám len obyčajný digitálny superzoom Fujifilm S2910 alebo tie posledné číselká sú iné, nespomeniem si. Ja som chxela aj zrkadlovku ale vzdala som sa toho na zatiaľ, lebo v tom nevidím pre mňa zmysel. V mojom sa dá nastavovať aj manuálne a to mi stačí :) prajem ti veľa šťastia pri výbere toho správneho foťáku. Avšak ty už aj teraz máš krásne fotky :)

      Odstrániť
  3. tvoj komentár ma veľmi potešil <3
    a tvoj článok ešte viac !! tvoje fotky sú úplne krásne ako vždy.
    a prvé dni tohto roka som mala lenivé, nakupovacie, čítacie . a mala by som sa dnes začať učiť, čo sa mi naozaj nechce.
    inak tí jedinci, čo sa stále zabávajú s delobuchmi a ohňostrojom mi už lezú na nervy :D .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada že potešil ^^ a ďakujem, ;) ani nevrav o učení, musím bakalárku písať :(( chúďatká peskovia, tí mali tieto dni dobrý zaberák na ušká :-/

      Odstrániť
  4. Jestli jsi to fotila telefonem, tak to teda klobouk dolů - jsi fakt šikula:) Ta poslední fotka se mi líbí nejvíc. U nás jsme se první dny jenom váleli a cpali a teď už v práci a návrat do života :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu, :) o tej práci ani nehovor, predĺžila som si chvíľku prázdniny ale budúci pondelok už musím aj ja, :/

      Odstrániť
  5. Tie fotografie sú nádherné, úplne som sa zamilovala do tohto blogu a tvojho písania, je to ako nenaplnený kus zo mňa, ktorý som opustila pred pár rokmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj, som rada že sa páči. Opustila? nikdy nie je neskoro vrátiť sa naspäť ;)

      Odstrániť