19. 2. 2015

Čakanie na PesaČakanie na Pesa by Mark B. Mills
My rating: 5 of 5 stars

"Oprie sa dlaňami o stehná a zvíta sa aj s Pesom. 'A ty, malý kamarát, si ešte škaredší, než som si ťa predstavoval.'"
Peso nie je len taký hocijaký pes. Je to milovník Jennifer Anistonovej, kancelársky poslíček, má výbornú pamäť na mená, a hlavne pozná svoju cenu. Aby toho všetkého nebolo dosť, má aj svoj vlastný profil na twitteri, ktorý pravidelne aktualizuje. Ešte stále nepreskočila tá dôležitá iskra ako pri láske na prvý pohľad? V tom prípade si nutne musíte prečítať tento vtipný román od britského autora a scenáristu, Marka Millsa.

Jeden muž. Jeden pes. Jedna veľká láska. V podstate už samotná obálka prezrádza celú pointu. Vrháte sa po príbehu, ktorý vám priblíži život (aj ľúbostný) copywritera Daniela (ktorý čerstvo dostal kopačky) a život jeho (ne)verného spoločníka Pesa. Táto spočiatku nedokonalá dvojka si vás postupom času určite získa nielen vďaka svojmu šarmu, ale určite aj pre svoje nedokonalosti.

Netuším, čo ľudí primälo čakať od tejto knihy viac. Respektíve, rada by som sa dozvedela, čo si každý jeden z tých, čo to tvrdia, pod pojmom "viac" predstavuje. Viac humoru? Viac Pesa? Lepšia zápletka? Ak to vezmem z tohto hľadiska, tak ja som na základe anotácie a obálky čakala omnoho (naozaj omnoho) menej, než som v konečnom dôsledku dostala. Výsledok? Jednoduchý, reálne znejúci príbeh, v ktorom sa miesi vtip a satira v pôsobisku reklamnej agentúry, do ktorej tajov sa aj vďaka tejto knihe a jej autorovi ponoríte.

5 hviezdičiek → pretože v niektorých pasážach som sa naozaj úprimne zasmiala; pretože Peso je jednoducho dokonalý domáci miláčik (i keď sa s ním príroda, čo sa týka výzoru, poriadne vyhrala) a celkovo kniha pôsobí oddychovým, no naozaj prečítania hodným dojmom.


View all my reviews

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára