21. 2. 2015

Zoznámte sa s BookBub.


Existuje mnoho stránok a možností, prostredníctvom ktorých sa dostanete k e-knihám (a aj klasickým knihám) s čo najvýhodnejšou cenou. Jednou takou stránkou je aj www.bookbub.com, ktorá pre všetkých obľúbencov a vlastníkov čítačiek elektronických kníh môže predstavovať doslova raj na zemi. 

O čo ide? V podstate sa jedná len o miesto, na ktorom nájdete ponuku e-kníh, ktoré majú u predajcov momentálne najnižšiu cenu, respektíve sú úplne zadarmo. Stačí si vytvoriť zoznam vašich najobľúbenejších žánrov, zadať svoj e-mail a už len každý deň čakať na ponuku výhodných e-kníh, ktorá vám príde pohodlne do vašej mailovej schránky. Je to výborný spôsob, ako sa dostať k nespočetnému množstvu kníh za veľmi málo peňazí, no len v prípade, ak vám čítanie v angličtine nerobí značné problémy.

V čom je háčik? Bookbub nie je samotným predajcom, ale len sprostredkovateľom. Vo väčšine prípadov ponúkajú knihy z Amazonu, Barnes & Noble, Kobo či Google obchodu. S tým je samozrejme spojená povinnosť sa na týchto stránkach registrovať (v prípade, že už ste tak neurobili v minulosti) a opäť po stý krát zadávať svoje heslo na novej internetovej stránke (čo môže byť dosť otrava, teda aspoň pre mňa.) Avšak, keď niečo chceme výhodne, treba tieto formality "prekusnúť" s cieľom získať e-knihu za výnimočnú cenu. 

Ak ste doteraz nekonečne dlho prehľadávali stránky Amazonu, len aby ste našli niečo čo vás osloví a zároveň za rozumnú cenu, teraz je správny čas prenechať túto činnosť stránke bookbub. Nielen že tým ušetríte množstvo času, ešte sa budete aj každý deň tešiť na ponuku, ktorá vám príde mailom. Nezaručujem, že si z nej vždy niečo vyberiete (alebo som možno len ja taká výberavá?), no minimálne budete mať prehľad o tituloch a akciách. 

Ako príklad prikladám pár titulov, ktoré by vás mohli zaujímať:
      



2 komentáre:

  1. Super, o bookbub som sa chcela zmieniť už dávno na blogu a som rada, že si mi ušetrila prácu :D Ja prostredníctvom tejto stránky nakupujem eknihy cez amazon a za knihu som nikdy nedala viac ako 1,99 USD majú skvelé zľavy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :) som úplne vďačná že som niekedy dávnejšie na túto stránku narazila :)

      Odstrániť