23. 10. 2015

from the passenger seat 23/10

Je to tu. Po mojom včerajšom ufňukanom článku o jeseni sa na mňa konečne usmiala! Myslím tú jeseň. Dokonca sa škerila celý deň, ja som z toho bola vypukaná a ľutovala som, že som si domov na víkend nezobrala svoj fujifilm (ale aj tak nemám baterky, takže nič, no). Samozrejme v dnešnej dobe smartfounov som našla svoju spásu aj ja, a teda som vytasila ten svoj. A prvýkrát počas jazdy spolupracoval! Teda, aby som to objasnila. Som fanatik na fotenie z Passenger seat. Akonáhle cestujem domov, cvakám celú cestu - jednak mi tie dve hodiny rýchlo ujdú, jednak z toho nakoniec aj niečo vzíde. Want to have a look?


Miesto: stredné Slovensko
Dátum: 23/10/2015
©michalavr

©michalavr



©michalavr

©michalavr

©michalavr

Vy, čo fotografujete (či už amatérsky alebo profesionálne), máte nejaký obľúbený objekt/miesto na fotografovanie? Selfie neberiem, hm.

8 komentárov:

  1. Dnes bylo opravdu krásně. :) Pěkné fotky, a to nebe! :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne takéto aj ja veľmi rada fotím! :D tie fotky sú ozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som si slniečko užívala na prechádzke so psom :). A inak fajn fotky na to, že sú z mobilu a za jazdy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale koľko ich bolo nevydarených ! :) ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky! Já nefotím nijak profesionálně, ale miluju focení lesa. A obzvlášť na podzim a v zimě :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ale ani ja nie som profesionál, milujem amatérske fotenie :) na tom sa nedá nič pokaziť, hehe :)

      Odstrániť