1. 11. 2015

Dnešný deň sa pre mňa niesol v znamení čítania štúdií na tému úspech (a zistila som čo som potrebovala, zázrak!). Niet divu, že ma po pár stranách išlo rozhodiť, tak som sa dala na krátku romantickú prechádzku. Rozumej rýchlochôdza okolo Štrkovca, cestou domov do Billy a upiecť tie gaštany, ktorých kilo stojí 8€ (what d fuck). Tak že si zoberiem aj svoj Fuji, veď už som ho dávno nedržala v rukách, iba čo naň sadá prach. Sa mi to vypomstilo a po pár záberoch sa mi vybili baterky. To mám za to, že naň seriem, ja viem. Každopádne, niečo sa mi podarilo, hlavne tie kačky a labuťky.

Miesto: Bratislava, Štrkovec
Dátum: 1/11/2015
©michalavr

©michalavr
©michalavr
©michalavr

6 komentárov:

  1. To je vážně škoda těch baterek, fotky jsou fakt krásné :) a i ten krátký odstavec mě pobavil, jako bys mi mluvila z duše :D
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe ďakujem :) ja sa snažím len úprimne písať, i keď niekedy by som najradšej zverejnila článok bez slov :)

      Odstrániť
  2. Fakt pekné fotky:) inak hej, ceny gaštanov sú naozaj hrozne vysoké. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som nikdy nemala rada gaštany ale frajer že nech kupim že uorbíme, a tak mi zachutili že by som ich teraz stále jedla, len ako fakt, cena zabitá !

      Odstrániť
  3. Krasny fotky, skoda teda, ze si ti vybily baterky, to svetlo a dobry fotograf dela svoje :)

    OdpovedaťOdstrániť