1. 9. 2015

when the sun rises.

Fotím rada. A fotím amatérsky. Nemám zrkadlovku a ani si žiadnu pravdepodobne nikdy nekúpim. Pravdepodobne preto, lebo sa mi na ňu nikdy nepodarí našetriť. A Ježiško nebude nikdy tak štedrý. S každou fotkou sa mi aj napriek tomu spájajú spomienky na jej vznik. Tieto sú špeciálne a zapamätám si ich asi navždy. Aj preto, že som kvôli nim vstávala o 4 ráno a cestovala na východné Slovensko. A ďalším dôvodom je, že všetky boli odfotené za jazdy zo sedadla spolujazdca (kvôli tejto vymoženosti odkladám robenie vodičáku, haha). A mojou (vďakabohu pevnou) rukou. Myslím si, že k nim nie je čo dodať. Krajina sa prebúdza, spolu s ňou ľudia, na ktorých čakajú dennodenné povinnosti. Túto mágiu je možné postrehnúť len na chvíľu. Keď sa poriadne pozeráš, nájdeš tam všetku krásu sveta. V jedinom východe Slnka.

Miesto: východné Slovensko, niekde na ceste.
©michalavr

"The time has passed me by, it's gone with the wind, it's all because the sun shined once again."
Labrynth; Let the Sun Shine 









5 komentárov:

  1. Och, toto má takú krásnu atmosféru! Práve také fotky mám najradšej a práve túto časť dňa mám najradšej. Buď východ, alebo západ slnka. Vtedy je všetko iné. A je super, že sa ti to podarilo odfotiť z okna! Ja keď cestujem vlakom (neviem prečo ale krajina za oknom vlaku je vždy o miliónkrát krajšia ako z okna autobusu), vidím toľko nádherných scenérií, ale nikdy sa mi ich nepodarí odfotiť, lebo sedím vždy zle a od okna sa odráža slnko a hoci ja mám zrkadlovku, mám k nej zatiaľ len 50 mm objektív a tým približovať nemôžem, takže mám potom na okraji fotky vždy časti ľudí :/
    P. S. Neviem prečo mi tvoje príspevky nevyskakujú v bloggeri...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, toto má takú krásnu atmosféru! Práve také fotky mám najradšej a práve túto časť dňa mám najradšej. Buď východ, alebo západ slnka. Vtedy je všetko iné. A je super, že sa ti to podarilo odfotiť z okna! Ja keď cestujem vlakom (neviem prečo ale krajina za oknom vlaku je vždy o miliónkrát krajšia ako z okna autobusu), vidím toľko nádherných scenérií, ale nikdy sa mi ich nepodarí odfotiť, lebo sedím vždy zle a od okna sa odráža slnko a hoci ja mám zrkadlovku, mám k nej zatiaľ len 50 mm objektív a tým približovať nemôžem, takže mám potom na okraji fotky vždy časti ľudí :/
    P. S. Neviem prečo mi tvoje príspevky nevyskakujú v bloggeri...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ze ti nevyskakuju je asi tym, ze som zmenila adresu takze si ma musis akoby znovu pridat. Inak z vlaku to ani mne nikdy nejde! Skusala som to ked som bola v kupe sama, otvorila som si okno a fotila som z okna ale coskoro si ku mne prisadli ludia a uz sa nedalo :-/ no preto ma aj odradza kupit si zrkadlovku, ja som si totiz zvykla na bridge fotaky s mnohonasobnym zoomom. Ja mam 28 - 504 mm ale som si vravela ze naco mi to budr ale nemenila by som trraz uz :-)

      Odstrániť
  3. Digitálne zrkadlovky sú preceňované, prečo neskúsiš fotiť na film? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky! :) ja si myslím, že dobrý fotograf je ten, kto vie spraviť krásne fotky s hocičím. Predsa, mať auto na zrkadlovke a stlačiť jeden gombík vie takmer každý:)

    OdpovedaťOdstrániť